20 яскравих карток із зображеннями м'ячиків у кількості від 1 до 20 для дітей від народження до 8 років, на якісному картоні. На зворотному боці кожної картки надруковано багато цікавих фактів, кілька захоплюючих завдань і загадка про кожне число. Заняття з дитиною перетворяться на пізнавальну гру! Навіть дорослі знайдуть тут багато нового для себе.
Перегляд таких карток дозволяє дитині швидко засвоїти рахунок в межах 20, розвиває інтелект і формує фотографічну пам'ять. Зображення - без підписів, тому кількість об'єктів можна називати як українською, так і російською або будь-якою іншою мовою.
Мова: українська Матеріал: щільний високоякісний картон. Склад: 20 карток, інструкція. Упаковка: поліетилен Розмір карток: 16,5 х 19,5 см Методика Глена Домана Зроблено в Україні! Глен Доман - наш сучасник, видатний американський лікар, засновник філадельфійського "Інституту прискореного розвитку дитини" розробив цю унікальну методику навчання дитини читанню, яку випробували на практиці тисячі батьків в усьому світі. Перш ніж розпочинати заняття, на звороті кожної картки напишіть те ж слово, що й на лицьовій стороні. Підписи потрібні вам для того, щоб не заплутатися при швидкому показі. Оберіть час, коли дитина сита, бадьора і весела. Візьміть 5 карток зі словами, посадіть малюка перед собою і з посмішкою починайте показ, швидко змінюючи картки та чітко промовляючи слова, що написані на звороті. Один показ займе у вас 5 секунд (по 1 секунді на кожну картку). Повторюйте заняття декілька разів на день в залежності від бажання та настрою дитини. Наступного дня повторіть декілька разів основне заняття. Додайте новий набір з п’яти слів, і знову покажіть дитині декілька разів протягом дня. Потім, видаляйте по 1 слову з кожного, вже вивченого протягом п’яти днів, набору і замінюйте його новим словом. Робіть так з кожним набором слів і кожен день. Наприкінці кожного заняття обов’язково похваліть малюка і скажіть, як сильно ви його любите. Малюк має бути у хорошому настрої. Краще пропустити заняття, ніж провести його погано і нецікаво. Не піддавайтеся спокусі показати більш ніж 5 карток за один раз. Важливо закінчити заняття раніше, ніж воно набридне дитині. Не починайте заняття раніше, ніж через півгодини. Не просіть малюка повторювати слова. Демонструйте картки швидко. Міняйте їх порядок після кожного показу. Крім виконання завдань, картки можна використовувати для таких ігор: Розкладіть перед дитиною 5 добре знайомих їй карток і попросіть заплющити очі. Потім заберіть або поміняйте одну з карток і запитайте, яка зникла чи змінилася. Розкладіть перед малюком 3 картки з набору «Абетка» і одну з будь-якого іншого набору «Вундеркінд з пелюшок». Попросіть знайти зайву. «Лото». Роздайте дітям по 6-10 карток. Запитуйте: «У кого з вас літера…?». Переможе той, хто правильно покаже всі картки з названими літерами. Це – короткі рекомендації, детальніші інструкції щодо демонстрації карток та інші ігри з картками ви знайдете в книзі О. Башкової «Як виростити вундеркінда». Успіхів вам!
* Відповідає затвердженому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в рамках концепції Нової української школи в загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017 р .. №1021 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 №988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти« Нова українська школа на період до 2029 рр.»