20 карток із зображеннями риб та інших мешканців водойм для малюків від 6 міс. до 8 років. Перегляд яскравих картинок дозволяє дитині швидко засвоїти назви риб, запам’ятати їх написання, розвиває у неї інтелект та формує фотографічну пам’ять. В набір увійшли наступні слова:
Кит
Рак
Краб
Щука
Акула
Окунь
Короп
Медуза
Піранья
Дельфін
Черепаха
Риба-лев
Восьминіг
Риба-ангел
Риба-клоун
Морська змія
Морська зірка
Морський їжак
Скат-хвостокол
Морський коник
Мова: українська Матеріал: щільний високоякісний картон. Склад: 20 карток, інструкція. Упаковка: поліетилен Розмір карток: 16,5 х 19,5 см Методика Глена Домана Зроблено в Україні! Глен Доман - наш сучасник, видатний американський лікар, засновник філадельфійського "Інституту прискореного розвитку дитини" розробив цю унікальну методику навчання дитини читанню, яку випробували на практиці тисячі батьків в усьому світі. Перш ніж розпочинати заняття, на звороті кожної картки напишіть те ж слово, що й на лицьовій стороні. Підписи потрібні вам для того, щоб не заплутатися при швидкому показі. Оберіть час, коли дитина сита, бадьора і весела. Візьміть 5 карток зі словами, посадіть малюка перед собою і з посмішкою починайте показ, швидко змінюючи картки та чітко промовляючи слова, що написані на звороті. Один показ займе у вас 5 секунд (по 1 секунді на кожну картку). Повторюйте заняття декілька разів на день в залежності від бажання та настрою дитини. Наступного дня повторіть декілька разів основне заняття. Додайте новий набір з п’яти слів, і знову покажіть дитині декілька разів протягом дня. Потім, видаляйте по 1 слову з кожного, вже вивченого протягом п’яти днів, набору і замінюйте його новим словом. Робіть так з кожним набором слів і кожен день. Наприкінці кожного заняття обов’язково похваліть малюка і скажіть, як сильно ви його любите. Малюк має бути у хорошому настрої. Краще пропустити заняття, ніж провести його погано і нецікаво. Не піддавайтеся спокусі показати більш ніж 5 карток за один раз. Важливо закінчити заняття раніше, ніж воно набридне дитині. Не починайте заняття раніше, ніж через півгодини. Не просіть малюка повторювати слова. Демонструйте картки швидко. Міняйте їх порядок після кожного показу. Крім виконання завдань, картки можна використовувати для таких ігор: 1. Розкладіть перед дитиною 5 добре знайомих їй карток і попросіть заплющити очі. Потім заберіть або поміняйте одну з карток і запитайте, яка зникла чи змінилася. 2. Розкладіть перед малюком 3 картки з набору «Абетка» і одну з будь-якого іншого набору «Вундеркінд з пелюшок». Попросіть знайти зайву. 3. «Лото». Роздайте дітям по 6-10 карток. Запитуйте: «У кого з вас літера…?». Переможе той, хто правильно покаже всі картки з названими літерами. Це – короткі рекомендації, детальніші інструкції щодо демонстрації карток та інші ігри з картками ви знайдете в книзі О. Башкової «Як виростити вундеркінда». Успіхів вам!
Характеристики
Стать дитини
Стать
мальчик;девочка
Вік
Вік
0;1;2;3;4;5;6;7;8
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються
Расширение кругозора;увеличение словарного запаса;фотографическая память;формирование энциклопедических знаний