У цьому наборі “Країни, прапори та столиці” Ви знайдете 40 карток надрукованих на щільному та якісному картоні із зображеннями прапорів найвідоміших країн світу. Усі картки двосторонні. На одній стороні карток зображені прапори найвідоміших країн світу з підписами англійською мовою, а з іншого боку — фрагменти карти світу з контурами країн та позначеними столицями російською. З такими картками кожне заняття буде грою, а кожна гра – заняттям, що розвивається. Перегляд таких карток дозволяє дитині швидко засвоїти тему країни, запам'ятати, як пишуться слова російською та англійською мовами. Рекомендується для занять з дітьми як вдома, так і в поїздках, на прогулянці, машині та багатьох інших місцях. Матеріал: білий картонРозмір карток: 10 х 8 смКартки російською та англійською мовамиКомплектація:1. США2. ПАР3. Китай4. Данія5. Чехія6. Індія7. Росія8. Україна9. Греція10. Італія11. Єгипет12. Австрія13. Франція14. Канада15. Туреччина16. Японія17. Швеція18. Польща19. Бельгія20. Ізраїль21. Мексика22. Таїланд23. Іспанія24. Румунія25. Угорщина26. Німеччина27. Словаччина28. Норвегія29. Білорусь30. Швейцарія31. Казахстан32. Болгарія33. Бразилія34. Аргентина35. Австралія36. Індонезія37. Фінляндія38. Португалія39. Нідерланди40. Великобританія Діти люблять вчитися, але люблять вчитися граючи. Насправді вони вважають, що навчання – це просто гра. З деякими витратами часу та картками за методикою Глена Домана, Ви зможете навчити своїх дітей абсолютно всього, чого захочете. Картки – інформація, заснована на знаннях, і кожен факт правильно і вчасно поданий дитині, не тільки сприятиме розвитку дитячого мозку, а й сформує фундамент усіх його майбутніх знань. Наукові дослідження показують, що малі діти навчаються з дивовижною швидкістю. Картки ідеально підходять для дитячої стимуляції, цікаві для більшості дітей і стають для малюка захоплюючою грою.
Характеристики
Стать дитини
Стать
мальчик;девочка
Вік
Вік
1;2;3;4;5;6;7;8
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються
расширение кругозора;увеличение словарного запаса;фотографическая память;формирование энциклопедических знаний