Картки Домана міні Видатні особи російська мова Вундеркінд з пелюшок


Виробник: Вундеркінд з пелюшок
Модель: WK 4612731630973
Наявність: На складі
80
Купити

Опис

Набір містить 40 двосторонніх карток із підписами російською мовою.     З одного боку карток зображені видатні особистості, але в іншому боці — факти, завдання і загадки. Навчання за картками навіть по 5 хвилин на день стимулює розвиток різних відділів головного мозку, завдяки чому у дитини формується фотографічна пам'ять, вона розвивається набагато швидше за однолітків і від народження відкриває для себе світ енциклопедичних знань.      Рекомендується для занять з дітьми з 3 до 8 років - як вдома, так і в поїздках, на прогулянці, машині і т.д.
Мова російськаУ набір увійшли: 40 карток1. Пеле2. Стів Джобс3. Вуді Аллен4. Коко Шанель5. Уолт Дісней6. Ісаак Ньютон7. Чарльз Дарвін8. Майкл Джексон9. Князь Володимир10. Сальвадор Далі11. Володимир Ленін12. Вільям Шекспір13. Гай Юлій Цезар14. Франклін Рузвельт15. Альберт Ейнштейн16. Микола Коперник17. Леонардо да Вінчі18. Дмитро Менделєєв19. Ганс Християн Андерсен20. Вольфганг Амадей Моцарт21. Джекі Чан22. Генрі Форд23. Мати Тереза24. Далай Лама25. Одрі Хепберн26. Чарлі Чаплін27. Зігмунд Фрейд28. Джоан Роулінг29. Адольф Гітлер30. Петро I Великий31. Маргарет Тетчер32. Альфред Нобель33. Джон Рокфеллер34. Елізабет Тейлор35. Антоніо Вівальді36. Олександр Пушкін37. Христофор Колумб38. Наполеон Бонапарт39. Девід Копперфільд40. Олександр Македонський
Рекомендовано для дітей віком від 3 до 8 років.Матеріал: якісний картон.Розмір карток: 8 х 10 смУпаковка: прозорий пакетЗроблено в Україні!Методика Глена Домана     На думку американського лікаря Глена Домана, засновника "Інституту прискореного розвитку дитини" таке навчання (навіть по 5 хвилин на день) стимулює розвиток різних відділів головного мозку, завдяки чому у дитини формується фотографічна пам'ять, дитина розвивається набагато швидше за однолітків, і з народження відкриває для світ енциклопедичних знань.     Головне, в чому Доман, безсумнівно, має рацію, це те, що чим менше дитина, тим легше вона вбирає будь-які нові для неї знання. Потрібно встигнути скористатися цим! Як займатись?     Виберіть час, коли дитина ситий, бадьорий і перебуває в хорошому настрої. Радісно повідомите дитині: «Зараз я покажу тобі гарні фрукти!» та починайте показ карток, перекладаючи задні картки вперед. Не заглядайте на зображення, це відволікає увагу дитини. Демонструйте картки швидко, чітко та весело промовляючи написане на звороті слово, Доман рекомендує відводити лише 1 секунду на 1 картку. Обов'язково перемішуйте картки після кожного показу.     У перші дні ви повинні говорити: цей фрукт називається ківі, а потім можете вимовляти тільки назву - ківі. Навчання має тривати дуже короткий час. Почніть з показу карток 1-2 десь у день буквально кілька секунд. Закінчувати заняття необхідно до того, як малюку воно набридне. Якщо ви завжди зупинятиметеся раніше, ніж цього захоче дитина, то вона сама вимагатиме від вас почати заняття, що тільки зміцнить її вроджену потяг до знань.      Займайтеся з дитиною стільки разів на день, скільки вийде, важливо щоб і ви, і малюк отримував задоволення від спільної гри зі словами і картинками. Додайте нові набори та показуйте їх по кілька разів на день. Вивчені картки поступово видаляйте із наборів, замінюючи їх новими.     Проводити заняття можна як російською, так і англійською або будь-якою іншою мовою, змінюйте лише підписи до карток та правильно вимовляйте написане слово. Ваше маля вже в три роки може мати непоганий словниковий запас кількома мовами і без перекладу дивитися простий мультик, скажімо, англійською мовою.     Посміхайтеся у процесі навчання, показуйте малюкові як ви його любите, радійте його успіхам! Не варто просити малюка повторювати за вами, демонструвати результат навчання, вірте в нього і це станеться в несподіваний момент.

Характеристики

Стать дитини
Стать мальчик;девочка
Вік
Вік 1;2;3;4;5;6;7;8
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються расширение кругозора;увеличение словарного запаса английского языка;фотографическая память;формирование энциклопедических знаний