Дидактичний набір “Математичні штанги” складається з 10 штанг, які за розмірами відповідають червоним штангам. Вони відрізняються тільки тим, що поділені на червоні і блакитні проміжки, довжиною 10см. Найкоротша штанга – червона. Мета: ознайомлення з кількістю 1 – 10, з метричною системою, побачити взаємозв’язок кількості і символів. Як працювати з матеріалом: Штанги лежать без порядку на килимку. Дитина розкладає штанги в тому порядку, який був при роботі з червоними штангами. Вчитель бере перші три штанги, кладе найкоротшу перед дитиною і каже: “Один”. І ступінь. Кладе другу штангу перед дитиною, проводить по черзі її відрізки і рахує: “Один, два. – Два!”.Аналогічно викладає третю штангу і рахує відрізки. Кожен раз слід починати рахувати з першого, а потім по черзі наступні відрізки, щоб дитина запам’ятовувала ряд чисел. Потім вчитель перемішує штанги і каже: “Дай мені штангу 2” або “Покажи три”. Кожен раз він просить дитину порахувати. ІІ ступінь. Вчитель бере одну з трьох штанг. Просить дитину порахувати її відрізки і назвати, яка це штанга. ІІІ ступінь. Якщо дитині цікаво, вчитель вводить і інші штанги. Коли вправу закінчують, вчитель просить дитину знову відновити порушений порядок штанг. При виконанні наступних вправ слід постійно рахувати і називати штанги. Наступні вправи: – з перемішаних штанг вибрати одну і перерахувати її відрізки. Повторна перевірка повинна проводитись не тільки шляхом порівняння довжин, але й за допомогою чисел; – вчитель вибирає штангу і просить дитину показати попередню, наступну штанги; – перерахувати тільки червоні або блакинті відрізки штанги; – доповнити штанги (9 – 8 – 7) до 10; – після того, як введені цифри з шорсткого паперу, потрібно використовувати числові таблички; – штанги лежать у правильному порядку на килимку. Дитина упорядковує числові таблички відповідно до штанг; – числові таблички лежать у рядку по порядку, штанги – без порядку. Дитина підбирає до кожної таблички відповідну штангу; – штанги розкладають по всій кімнаті. Дитина бере будь-яку табличку і знаходить відповідну штангу. Наші матеріали зроблені з міцної породи деревини та пофарбовані європейськими фарбами на водній основі. Розміри ідеально дотримані, деталі гарно відшліфовані. Штанги розраховані на довготермінове використання в дошкільних навчальних закладах та інклюзивних центрах. Повністю відповідають концепції НУШ.
Характеристики
Вік
Вік
3+
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються
розвиток моторики, координації рухів, вміння впорядковувати предмети