Мій перший програмований робот


Виробник: Edu-Toys
Модель: afk JS020
Наявність: На складі
4 023
Купити

Опис

    Набір Мій перший робот познайомить дітей з цікавим світом програмування і робототехніки. Робота звуть C.H.R.1.S. – що в перекладі означає програмований домашній робот першої серії випуску.

Робот C.H.R.1.S. слідує даними йому інструкціями, рухаючись вперед, вліво і вправо, щоб досягти бажаного пункту призначення. Три рівня гри, світлові та звукові ефекти, картки з дорожніми перешкодами для ускладнення завдань і веселої гри. Потрібно: 3 батарейки АА для робота; 4 батарейки АА для панелі управління. Батареї не в комплекті.

Комплектація:

  • C.H.R.1.S. програмований робот,
  • панель управління,
  • 20 блоків програмування руху,
  • картки з дорожніми загородженнями,
  • 16 двосторонніх карт із завданнями,
  • карта з маршрутами двостороння,
  • інструкція з експлуатації.

Як грати

Поставте робота на карту з маршрутами. Виберіть карту із завданням (наприклад, піти в школу), відберіть блоки програмування маршруту, які вам знадобляться: наприклад, рух уперед, поворот наліво, направо тощо, зазначені в карті із завданням. Вставте блоки на панель управління. Зніміть шолом робота і встановіть його на панель управління. Коли лампочка виконання засвітиться зеленим, натисніть кнопку Go (старт). Відбудеться запис програми на шолом.

Зніміть шолом з панелі та надягніть його на голову робота. Робот засвітить очима. Натисніть кнопку дії на його грудях, щоб робот почав рух. І він почне слідувати до намальованої на карті школи по доріжках. Якщо робот прийшов не до школи, то необхідно звірити блоки руху на панелі управління та в картці із завданням. Коли знайдена невідповідність, необхідно повторити процедуру запису програми. Тобто зробити налагодження (частина роботи програміста і робототехніка).

Робот C.H.R.1.S. – чудове введення у програмування: діти задають команди роботу, а він виконує. Якщо завдання вибудоване правильно, робот досягне мети. За допомогою такої гри можна розвинути логічне мислення і навички вирішення проблем, засвоїти основи програмування, розвинути інтелект, уважність, уяву, винахідливість.

Набір призначений для дітей від 3 років для гри і навчання вдома, у дитячому садку, центрах розвитку, школі, зокрема за методикою STEM і відповідно до концепції НУШ.





Характеристики

Вік
Вік 3+