Від видавця: Ця книга близько 20 років видається в Росії та за кордоном, набуваючи все більшої популярності. Чому?
Тому що допомагає батькам, бабусям та дідусям, вихователям дитячих садків, шкільним вчителям та іншим небайдужим до нашого майбутнього вирішувати одне з найактуальніших завдань нашого часу: розвивати творчі здібності кожної дитини до доступних їй висот.
А що, як не творчість є джерелом життєвих сил Людини?!
Звичайно, цей процес надзвичайно багатогранний і одними іграми тут не обійтися.
Зміст
Про що ця книга – 6
Трохи теорії -9
Про творчі здібності або про творчість та виконавство – 9
Що таке творчі здібності? - 10
Кому потрібні творчі здібності? - 12
Чи щедра природа на таланти? - 13
?Не пропустіть найсприятливіший час – 16
Як треба розвивати творчі здібності - 18
Що таке розвиваючі ігри – 23
Ви купуєте гру або іграшку. Навіщо? – 23
Соціальне замовлення на… дитячі іграшки – 24
Потрібні ігри нового типу – 25
Сутність та особливість інтелектуальних ігор – 26
Запрошуємо тата та маму до творчості – 28
Як грати з дітьми – 29
Радіти успіхам, але не захвалювати – 30
Ні пересичення, ні примусу! – 32
Самостійно – без підказки! А як бути з помилками? – 33
Насильно милий не будеш, а заборонений плід солодкий – 35
З якої гри розпочинати? -36
Волею «хвиль» - 37
Метод «криголама» або крок назад – два кроки вперед – 39
За допомогою казки і без неї - 39
Невимушена ситуація - 41
Коли ігри вичерпають себе? – 41
Правила гри – 42
Опис інтелектуальних ігор та посібників – 45
Склади візерунок – 47
Рамки та вкладки Монтессорі – 61
Унікуб – 71
Мавпа – 85
План та карта – 89
Склади квадрат – 94
Увага – 101
Увага-угадайка – 108
Таблиця сотні – 111
Крапочки – 117
Годинник – 123
Термометр – 127
Цеглини – 131
Кубики для всіх – 144
Дроби – 164
Таблиця Піфагора - 168
Вузлики – 173
Висновок
SBN: 5-7871-0046-8
Видавець: Лист Нью
Рік видання: 2004
Сторінок: 192
Якість: відмінна
Борис Павлович Нікітін, основоположник педагогіки майбутнього, вихователь і педагог, який був не тільки продовжувачем кращих новаторських традицій російської педагогіки, а й визнаним засновником нових напрямків у науці та практиці виховання, автором ряду педагогічних відкриттів, які випередили свій час і які ще належить оцінити науковому та педагогічній спільноті.
Це була людина слова та справи, батько сімох дітей, дід 17 онуків, автор багатьох книг, що стали настільними для понад 15 мільйонів сімей у багатьох країнах.