Ми сподіваємося, що ваші діти вже знайомі з дидактичним матеріалом «Кольорові лічильні палички Кюїзенера» та іграми з навчально-методичного комплексу до них. Це «Чарівні доріжки», «На золотому ґанку…», «Посудна крамниця». Наш новий альбом з іграми «Будинок із дзвіночком» сприятиме інтелектуально-творчому розвитку дітей:Розвитку пам'яті;Вміння концентрувати увагу;Розвитку уяви;Освоєння елементів художнього конструювання;Освоєння просторових відносин. У цьому будинку дуже люблять зустрічатись герої різних казок. Сьогодні в ньому зібралися і Червона Шапочка, і Сірий Вовк, і Дюймовочка, і Буратіно та багато інших. Усіх їх треба «оживити», а для цього візьмемо набір "Кольорових лічильних паличок Кюїзенера" і почнемо грати. Рекомендовано для дітей 3-5 роківМатеріал: брошура з картонуРозміри: 21 х 30 см, альбом А4Кількість сторінок: 13Виробництво: КорветМетодика Кюїзенера Стоїть невеликий старовинний будинокНад зеленим пагорбомБіля входу висить дзвіночок,Прикрашені срібло.І якщо ти ласкаво, тихоУ нього подзвониш, то повір,Що в будинку прокинеться старенька,І одразу відчиняться двері.Бабуся привітно скаже:- Заходь, не соромся дружок.На стіл самовар поставить,У печі спекти пиріжок.І буде з тобою разомЧайок розпивати дотемна.І стару добру казкуРозкаже тобі вона.Але якщо, але якщо, але якщоТи у цей затишний будинокПочнеш кулаком стукати,Піднімеш трезвон і грім,То вийде Баба Яга,І не чути тобі казки,І не бачити пирога.М. Кузмін Шановні батьки та педагоги!Ми сподіваємося, що ваші діти вже знайомі з дидактичним матеріалом "Кольорові лічильні палички Кюїзенера" та іграми з навчально-методичного комплексу до них. В альбомі дитина зустрінеться із улюбленими героями казок. "Оживити” їх може одна дитина, і група дітей.А зараз ми зателефонуємо в дзвіночок і увійдемо до "Будинку з дзвіночком". У цьому будинку дуже люблять зустрічатися герої різних казок. Сьогодні в ньому зібралися і Червона Шапочка, і Сірий Вовк, і Дюймовочка, і Буратіно і багато інших. оживити», а для цього крім чарівних слів: "Кріблі, краблі, бумс" треба згадати, з якої казки прийшли до нас герої, авторів казок і накласти кольорові палички там, де вони потрібні (стор. 1-9, 11). І ще треба назвати якнайбільше предметів на кожному малюнку та розповісти, що вони роблять.Ось і "ожили" всі герої казок. Чи не влаштувати нам для них чаювання? Якщо у вас є ігровий альбом "Крестики." Посудна лавка ", то воістину чарівні палички допоможуть викласти самовар, цукорницю, чайний посуд і все необхідне для чаювання.А от "оживити" трьох ведмедів (стор. 10, 12, 13) можна, створивши театр "Чарівних паличок". Сцену, завісу придумаємо самі і викладемо з паличок. Подання починається! На сцені по черзі з'являтимуться герої казки "Три ведмеді”. Ми сподіваємося, що діти не лише зможуть викласти героїв казки, а й допоможуть їм розповісти про себе…, а незабаром самі стануть режисерами-постановниками спектаклів. І не біда, що сцена поки що іграшкова. Автор: старший викладач кафедри психології та педагогії дитинства Ленінградського обласного інституту розвитку освіти Б.Б.Фінкельштейн.Художник: С. Ємельянова.
Характеристики
Стать дитини
Стать
мальчик;девочка
Вік
Вік
2;3
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються
развитие памяти;воображение;ссвоение пространственных отношений