Нові Кростики Посудна крамниця. Ігри з паличками Кюїзенера для дітей 5-8 років


Виробник: Корвет
Модель: Kor 078
Наявність: На складі
228
Купити

Опис

«Посудна крамниця» - це три гри в одній, спрямовані на розвиток інтелектуально-творчих здібностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. У цю гру може грати як одна дитина, і група дітей (10-15 людина). На наш погляд, цей ігровий матеріал сприятиме: розвитку мови, пам'яті, уваги; розрізнення кольору, розміру; вмінню порівнювати, працювати за схемою, рахувати та відраховувати, орієнтуватися на площині, переносити на схему свої власні проекти; знайомству із симетрією, із цифрами; вмінню добиватися результату та розвитку самостійності.
 Всі ці якості надзвичайно важливі у житті. А для дітей гра – можливість бути успішним (завдання різного ступеня складності), співпрацювати з іншими дітьми та дорослими, конструювати, складати та використовувати результати конструювання у подальшій грі
Комплектність: гра-сканворд до кольорових лічильних паличок КюїзенераРекомендовано для дітей 5-8 роківМатеріал: брошура з картонуРозміри: 21 х 30 см, альбом А4Кількість сторінок: 30Упаковка: поліетиленВиробництво: КорветМетодика Кюїзенера
 Гра "Посудна крамниця" продовжує серію ігор з міжнародним дидактичним матеріалом "Кольорові рахункові палички" (палички Кюїзенера). Гра "Посудна крамниця" спрямована на розвиток інтелектуально-творчих здібностей у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.У цю гру може грати одна дитина, і група (10-15 людина).
Дорослим завжди важливо знати, який розвиває ефект гри. Гра, на наш погляд, сприятиме:
  • ознайомлення з оточуючим, зокрема з історією речей;
  • розвитку мови;
  • розвитку пам'яті, уваги;
  • розрізнення кольору, розміру;
  • вмінню порівнювати;
  • вмінню працювати за схемою;
  • знайомство із симетрією;
  • вмінню рахувати та відраховувати;
  • ознайомлення з цифрами;
  • вмінню орієнтуватися на площині;
  • використовувати систему координат;
  • вмінню переносити на схему свої проекти;
  • вмінню досягати результату;
  • розвитку самостійності.

 Всі ці якості, погодьтеся, надзвичайно важливі у житті. А для дітей гра – можливість бути успішними (завдання різного ступеня складності), співпрацювати з іншими дітьми та дорослими, конструювати, складати та використовувати результати конструювання у подальшій грі.
Гра "Посудна лавка" призначена для математиків 5-8 років, є великою папкою (30 сторінок) і містить:опис гри;"конструюємо посуд". Каталог зразків та робочі листи;"завершуємо задум майстра (симетрія)";"вигадуємо самі".Гра 1. Конструюємо посуд.Уважно розглянемо з дитиною каталог зразків посуду у нашій "Посудній лавці". Прочитаємо вірші, загадки. І кожна дитина вибере, що саме вона хотіла б викласти. Разом обговоримо, якого кольору палички йому знадобляться, в якій кількості. Приготуємо місце, відберемо необхідні за кольором та кількістю палички.Аркуші каталогу – зразки для роботи.Гра 2. "Конструюємо посуд на робочих листах".Це – варіант гри "Кростіки". Дорослим ідея "Кростіків" нагадує японські сканворди.Розглянемо уважно робочий лист. У правому верхньому кутку зображення предмета, який викладатимемо на цьому аркуші, у лівому нижньому - його зображення з паличок (для самоконтролю). Познайомимося з помічниками: літерами та цифрами. Літери фіксують стовпчик, а цифра – номер рядка.На робочому полі викладаємо палички... Цифра по вертикалі показує скільки клітинок зліва треба відступити. Кольоровий квадратик - якого кольору паличку покласти в цьому рядку.Цифра по горизонталі показує скільки клітин зверху треба відступити, а кольоровий квадратик - колір палички, яку треба покласти в даному стовпці.Гра 3. "Завершуємо задум майстра".Дитина накладає палички на малюнок, а другу половину малюнка викладає самостійно симетрично першою.
Банк додаткових ідей до гри:"Виготовляємо сервіз"."День народження казкового героя".Супермаркет "Посудна крамниця" відкривається.Свято у "Посудній крамниці"."Пластичні етюди"."Створюємо супер-каструлю"."Якби, та якби..."."Четвертий зайвий"."На полиці стоїть..." (на розвиток пам'яті)."Розмовляють речі".
Автори: Н. О. Лелявіна, Б. Б. Фінкельштейн.