Рожева вежа. Дидактичний набір Монтессорі, Komarovtoys


Виробник: KomarovToys
Модель: kom ММ0001
Наявність: На складі
1 219
Купити

Опис

    Рожева башта складається з 10 кубиків (важке дерево, рожевий колір) різних розмірів. Найменший кубик має довжину ребра 1 см, найбільший – 10 см.

ПРЯМА МЕТА МЕТОДИКИ: формування понять “ великий – маленький”.
НЕПРЯМА МЕТА: розвиток моторики, координації рухів, уміння впорядковувати предмети.

Як працювати з матеріалом: місце для роботи -килимок, на якому довільно лежать кубики. Вчитель бере однією рукою найбільший куб і ставить його перед дитиною, бере наступний по величині куб і ставить зверху на перший. Кладучи кубики по-порядку зменшення їх розмірів один на другий, одержуємо башту. При цьому слід звертати увагу дітей на рівні проміжки між боковими гранями меншого і більшого кубиків. Можна руками провести по бокових гранях башти знизу вверх і зверху вниз. Після цього дитині стає зрозуміла закономірність зміни величин. Дитина повторює вправу. Робота закінчена, коли матеріал повернений на своє місце.

Наступні вправи:
– викласти башту із зав’язаними очима;
– варіації основної вправи кубики ставляться один за одним по діагоналі;
– горизонтальному і вертикальному напрямках;
– кубики так поставити один на другий, або один за другим, щоб кут і сторони кожного кубика співпадали.

Найменший кубик ставимо на утворене вільне місце. Він є втіленням мірки виміру величин;
– зміна заданого порядку 10-1 з врахуванням гармонії, у вертикальному і горизонтальному напрямках: 10-5-9-4-8-3-7-2 або 10-1-9-2-8-3-7-4-6-5.
Усний трьохступеневий урок: поняття «великий – маленький», «великий – більший – найбільший», «маленький – менший – найменший», «найбільший – найменший»,
«більший, ніж …– менший, ніж …».

І ступінь: вчитель вибирає із 10 кубиків найменший і найбільший. Інші кубики залишаються на своєму місці, щоб не відволікали увагу дитини. Вчитель бере великий куб двома руками і каже: «Це великий». Потім бере найменший куб у руку, показує його дитині і каже: «Це маленький».
ІІ ступінь: Вчитель просить дитину: «Дай мені великий куб», «Дай мені маленький куб».
ІІІ ступінь: Перед дитиною ставлять кубик і запитують: «Який це кубик?». Дитина відповідає: «Великий», або «Маленький».
Набір нашого виробництва виготовлений з міцної породи деревини та пофарбований якісною європейською фарбою на водній основі. Розміри ідеально дотримані, деталі гарно відшліфовані.

Рекомендуємо для довготермінового використання в дошкільних навчальних закладах та інклюзивних установах.

Характеристики

Вік
Вік 3+
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються розвиток моторики, координації рухів, вміння впорядковувати предмети