Ігровий STEM-набір Мишка в лабіринті (програмована іграшка) Learning Resources LER2831


Виробник: Learning Resources
Модель: KDS LER2831
Наявність: Немає у наявності
2 295
Купити

Опис

Ігровий STEM-набір Learning Resources - Мишка В Лабіринті був спеціально розроблений, що залучити дітей до програмування в ранньому віці.

    У сучасному світі набирає популярності STEM освіту і не дарма, так як доведено, що це стимулює інтерес до навчання в області розвитку науки і технологій.

Особливості:

  • Роботизована мишка має дві швидкості, навчає діток пошаговому кодування в ігровій формі
  • Ваша мета - допомогти мишки знайти сир
  • На картках із завданням зображено як побудувати лабіринт, розставити перешкоди і в якому місці буде лежати ласощі
  • Перед тим, як запустити мишку вам потрібно спланувати маршрут, в цьому вам допоможуть картки для побудови шляху
  • Проведіть роботу над помилками, якщо ви не дійшли до мети

    Ігровий програмований STEM набір Learning Resources - Мишка В Лабіринті розвиває у дитини:

  • критичне мислення
  • логіку
  • перші навички програмування

У комплект входить:

  • Роботизована мишка 10 см
  • 16 пластикових деталей поля
  • 22 пластикових стін лабіринту
  • 30 карток для кодування
  • 10 двосторонніх карток для побудови шляху
  • 3 тунелю
  • Шматочок сиру
  • Інструкція

Потрібно 3 батарейки ААА

Рекомендовано для дітей старше 5 років.

* Відповідає затвердженому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в рамках концепції Нової української школи в загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017 р .. №1021 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 №988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти« Нова українська школа на період до 2029 рр.»

Характеристики

Стать дитини
Стать мальчик;девочка
Вік
Вік 5;9
Якості, які розвиваються
Якості, які розвиваються концентрация внимания, логика, восприятие пространства