Настільна гра CV (російська та українська версія) - BVL 81787


Виробник: Granna
Модель: BVL 81787
Наявність: Нет в наличии
804
Купити

Опис

Що сталося б, якщо...


Ти колись замислювався, ким би ти став, якби твоє життя склалося б інакше? Якби ти запланував своє життя, якби все залежало від тебе? Можливо, ти став би ілюзіоністом чи, наприклад, мандрував би світом? Чи можливо, тебе залучив би світ великого бізнесу і твоєю метою, було б заробляти мільйони доларів? У грі CV все можливо: чудова робота, нові стосунки та можливості... Ти можеш стати ким тільки захочеш! Буду свою історію крок за кроком a наприкінці гри ти отримаєш унікальний набір карт: твоє curriculum vitae. Гравець, який найкраще здійснить свої життєві плани, стане переможцем.

Суть гри:

Метою гри CV є створення біографії вигаданого персонажа, у якому втілюється гравець. Гравці кидають кістки, а викинуті ними символи дозволяють їм набувати карт різних життєвих досягнень. Карти дають їм особливі здібності та чергові символи. Таким чином, крок за кроком гравці пишуть історію життя свого героя, намагаючись досягти своїх цілей. Наприкінці гри за зібрані карти гравці отримують очки. Гравець, який набере найбільшу кількість очок, виграє.



Гральні кістки:

У грі CV є сім ідентичних кісток. На кожній із них зображено шість різних символів:

Здоров'я

Знання

Відносини

Гроші

Щастя

Невдача

Структура карт

У грі CV є сім різних типів карток. Усі вони сконструйовані відповідно до зразка:

1. Назва картки.

2. Емблема типу картки. Додатковою підказкою, яка допомагає розрізнити типи карток, є також колір фону картки в полі з її назвою.

3. Вартість картки ─ показує, якими символами гравець повинен володіти, щоб він міг видобути цю карту.

4. Ефект ─ у цьому полі представлені символи або спеціальні ефекти, які дає гравцеві ця карта.

5. Порядковий номер ─ допомагає розсортувати карти та знайти їх опис в інструкції.

Типи Карт:

1. Карти Життєвих Цілей показують, за що гравець може отримати в кінці гри додаткові очки.

2. Карти Здоров'я – показують дисципліни спорту та здоровий спосіб життя, які може вибрати гравець. Зазвичай, вони генерують символи здоров'я, але також допомагають справлятися з Невдачею.

3. Карти Знань – показують навички та освіту, які гравець може здобути під час гри. Зазвичай, вони генерують символи знання, але також допомагають маніпулювати результатом, отриманим на кістках.

4. Карти відносин - показують різнорідні відносини, такі в які гравець може увійти протягом гри. Як правило, ці карти генерують символи відносин, але часто теж приносять щастя!

5. Карти Роботи - показують, де і яким чином гравець може отримати роботу. Зазвичай, вони генерують символи грошей, але можуть також давати чи забирати у гравців інші символи. Адже робота потребує жертв…

6. Карти Майна – щоб їх добути, зазвичай, треба мати гроші. Вони просто приносять задоволення, яке переходить до Очок Перемоги!

7. Карти подій – на відміну від усіх інших карт, карти подій використовуються лише раз! Гравець у будь-який момент може зіграти карту подій та отримати описаний на ній ефект, а потім відкладає її в коробку. Одноразові події не записуються у CV гравців.

Підготовка до гри:

1. Покладіть планшет на столі.

2. Поділіть карти відповідно до їхніх сорочок, на п'ять різних колод і ретельно перетасуйте кожну з них.

Три колоди ─ Молодість, Зрілість та Старість ─ покладіть на планшеті на відповідних місцях.

3. Відкрийте п'ять перших карт з колоди Молодість і покладіть їх на доріжці на планшеті.

4. З колоди карт Життєвих Цілей роздайте кожному гравцю по одній картці. Потім, відкрийте ще стільки карт, щоб їх кількість була на одну карту менше, ніж кількість гравців. Картки покладіть відкритими на планшеті.

5. Перевірте свої спогади з дитинства! Якщо ви граєте вчотирьох, роздайте кожному з гравців три карти Дитинства. Якщо ви граєте вдвох або втрьох, карти з колоди Дитинства приготуйте наступним чином: виберіть карту Велосипед, додайте до неї 5 (якщо граєте вдвох) або 8 (якщо граєте втрьох) випадково вибраних карток Дитинства. Так приготовлену колоду, перетасуйте та роздайте кожному з гравців по три карти. Невикористані карти відкладіть у коробку.

6. Розіграйте дитинство! З-поміж трьох отриманих вами карт, кожен із гравців вибирає одну, а решту дві передає гравцеві, що сидить ліворуч від нього. З отриманих від сусіднього гравця двох карток, кожен гравець знову вибирає одну картку, а решту передає гравцеві, що сидить ліворуч від нього.

Тепер у кожного з гравців є на руках чотири карти, з якими він розпочне гру. Це три карти Дитинства та одна карта Цілі. Гравець, який має карту Велосипед, викладає її (відкриту) перед собою та починає гру. Цей гравець отримує також жетон Велосипед, який нагадуватиме, що той гравець розпочав гру (у разі, якщо протягом гри він втратить карту Велосипед).

Хід гри:

Гра розігрується у раундах. У кожному з них гравці послідовно розігрують усі чергові фази раунду. Кожен раунд починає той гравець, який у дитинстві - згідно з отриманою картою - "їздив на велосипеді" (тобто має перед собою карту Велосипед). Черговість гри визначається за годинниковою стрілкою.

Фази раунду:

1. Кидок кістками. Гравець кидає чотирма кістками (під час гри можна одержати максимально сім кісток). Потім, гравець може залишити ще двічі будь-якою кількістю гральних кісток, якщо результати, які отримав, його не задовольняють. Виняток: кістки, на яких гравець викинув символ Невдачі, залишаються "замороженими" - їх не можна кидати знову.

2. Вибір карток. У черговій фазі гравець може видобути одну або дві картки з доріжки на планшеті. Щоб це зробити, гравець повинен понести їх витрати - витрати, тобто мати на кістках та жетонах відповідні символи, зазначені в полі Витрати кожної картки.

Жетони можна приєднувати до кісток і укладати біля відповідних карток, що знаходяться на планшеті, щоб полегшити собі ухвалення рішення. Якщо кістка або жетон були вже вжиті, їх не можна використовувати будь-яким способом у тому самому раунді.

Гравець може також зіграти з руки будь-яку кількість карт Події та використовувати вказані на них символи, щоб отримати карти з доріжки. Невикористані символи, що знаходяться на картах подій, зникають. Гравець не отримує за карти Події жетонів і після використання їх у грі, він зобов'язаний відкласти їх у коробку. За кожні три символи Щастя накопичені на кістках та жетонах гравець може взяти будь-яку картку з доріжки, не несучи витрат, записаних на цій карті!

Однак, коли в полі картки Витрата зазначена якась спеціальна умова, гравець, як і раніше, повинен його виконати. Три символи Щастя дозволяють лише уникнути витрат, виражених у символах.

Окремі карти, витрати яких гравець може понести, можна легко висунути нижче за доріжку на планшеті, щоб підкреслити, які з них гравець хоче отримати і записати в своєму CV.

3. Невдача. Кожні три символи Невдачі, зібрані на кістках та жетонах, приносять гравцю нещастя. Гравець повинен вибрати та відкинути одну активну (лежачу зверху) карту, з числа записаних у його CV.

Приклад: Гравець кидає п'ять кісток (п'яту кістку він отримав завдяки активній карті Відносин ─ Шлюб). Він викинув символи: Відносин, Грошей, Грошей, Здоров'я та Невдачі. Його метою є придбання картки МайнаВживана машина. Йому ще не вистачає одного символу Грошей. Дві кістки з викинутими символами Грошей та "заморожену" кістку із символом Невдачі, гравець залишає на столі. Він знову кидає двома іншими кістками. На одній із них гравець отримує символ Відносин, а на другій – черговий символ Невдачі. Гравець ризикує і в рамках останньої проби кидає ще раз кістку із символом Відносин. Якщо отримає третій символ Невдачі, його зустріне нещастя і втратить одну з активних карт. Однак на кістки випадає третій символ Грошей. Гравець може взяти карту Вживана машина та записати її у своєму CV.

4. Запис у CV. У цій фазі гравець бере видобуті карти з доріжки на планшеті та поміщає їх у своєму CV.

Карти в CV слід розміщувати таким чином, щоб цей тип карт був розміщений у окремій стопці. Карти даного типу частково прикривають карти, що знаходяться під ними в стопці - так, що видима тільки їхня назва. Карта, що лежить зверху стопки, називається активною картою. Це означає, що кожен раунд карта дає гравцю, вказаний на ній ефект. В даний момент гри, в рамках кожного з типів карт, активна може бути тільки одна карта.

У разі карт Здоров'я, Відносин та Знань гравець, отримуючи нову карту, може вибрати, яка з них буде активною. Нову карту він може покласти зверху чарки або покласти її під будь-яку карту в стосі.

У разі карток Майна та Роботи, отримавши нову картку, гравець завжди кладе її зверху, відповідної стопочки.

Отримані карти Події гравець не кладе на столі. Він тримає їх у руці, як карти Дитинства.

5. Прибирання планшета. У цій фазі гравець спочатку пересуває всі карти на доріжці на порожні місця в ліву сторону, а чергові порожні місця, що виникли, таким чином, поповнює картами з відповідної колоди.

На початку гри це буде колода Молодості. Коли карти з цієї колоди закінчаться, слід взяти чергові карти з колоди Зрілості, а наприкінці - з колоди Старості.

Наприкінці раунду, тобто після руху гравця, який сидить праворуч від гравця, який має карту Велосипед (з колоди Дитинства), слід додатково видалити одну картку з доріжки на планшеті. Перш ніж доповнити доріжку картами, гравці повинні взяти одну карту, яка лежить ближче до лівого краю доріжки, і покласти її назад у коробку.

Увага! У грі двох гравців покладається відкласти карту після руху кожного з гравців!

Потім гравець доповнює свої жетони. Він повинен мати перед собою рівно стільки жетонів, скільки зазначено на його активних картах у полях Ефект, записаних у його CV. Якщо гравець не використав свої жетони у поточному раунді, то не отримує нових. Він також повинен відкинути жетони, що походять з карт, які щойно він закрив новими картами і які через це вже не є активними.

Коли гравець закінчить доповнювати жетони, тоді його раунд закінчується і починається раунд наступного гравця, що сидить ліворуч. Гравець повинен також відкинути всі жетони з карт, які він прикриває новими картами, тому що ці карти вже не є активними картами.

Громадська допомога

Коли будь-яка з трьох колод закінчиться, потрібно на момент зупинити гру і перевірити, хто з гравців повинен отримати Громадську допомогу. Це той випадок, коли у будь-якого з гравців принаймні вдвічі більше карт, викладених на столі, у своєму CV, ніж у гравця, який має отримати допомогу.


Гравець, який має право на допомогу, може негайно вибрати будь-яку картку з доріжки і ─ не „платячи” за неї ─ включити її до свого CV.


Якщо більш ніж один гравець має право на отримання допомоги, вони отримують її по черзі (за годинниковою стрілкою), починаючи з гравця, який щойно розіграв свій раунд.

Приклад: Після раунду Юлія слід доповнити карти на доріжці ─ до п'яти карт. Після доповнення однієї карти колода Молодості закінчується. Гра негайно зупиняється, а гравці перевіряють, хто має право на отримання Громадської допомоги.

У Юлія 5 карт, у Фелікса - 6, а у Еріка - тільки 3. Він повинен отримати допомогу. Ерік вибирає одну картку з доріжки. Після того, гра продовжується із заповнення доріжки першою картою з колоди Зрілості. Тепер свій раунд розпочинає Фелікс, який сидить з лівого боку Юлія.

Після цього руху, гра продовжується з колоди Зрілості.

Кінець гри

Якщо після закінчення раунду та доповнення доріжки на планшеті, у колоді Старість залишається менше карт, ніж кількість гравців, гра закінчується відразу; тоді слід підрахувати окуляри. Окуляри підраховуються на основі гравців CV. У підрахунку результату може допомогти блокнот, що додається до гри.

Спочатку слід підрахувати очки за карти Відносин, Здоров'я та Знань. Окуляри підраховуються окремо для кожної з трьох вищезгаданих типів карток. Гравець отримає більше очок, якщо у нього буде зібрано більше карт цього типу. Результати показані в таблиці.

Потім, потрібно підрахувати очки за карти Майна гравців, підсумовуючи вказані на них пункти. Відтак гравці відкривають карти своїх особистих цілей та перевіряють, скільки очок отримали за них і хто виконує спільні цілі, вказані на картах, що лежали на планшеті з самого початку гри. Додаткові очки за реалізацію спільних цілей отримує гравець, який краще виконав їх. Якщо гравці закінчують внічию під час реалізації цієї мети, обидва одержують неї окуляри. Кожну карту в CV можна використовувати для виконання будь-якої кількості цілей.

Гравець, який здобув найбільшу кількість очок, перемагає. Якщо гра закінчується внічию, то виграє той гравець, у якого в CV менше кількість карток. Якщо, як і раніше, виходить нічия, гравці поділяють перемогу.

Приклад пунктації: Гра закінчилася. Гравці підсумовують очки. За карти Здоров'я Фелікс отримує 10 очок, за карти Відносин – 6 очок, а за карти Знання – 15 очок. Підраховані окуляри з п'яти його карток Майна дають 19 очок. Його секретною метою було "У здоровому тілі – здоровий дух", і він отримує 8 очок за виконання цієї мети. Серед двох спільних цілей Фелікс виконав також мету "Колекціонер", тому що y Юлія також 5 карт Майна, а y Ерікa лише 3. Фелікс, і Юлій додатково отримують 5 очок за виконану мету "Колекціонер". Отже, Фелікс отримує разом: 10 + 6 + 15 + 19 + 8 + 5 = 63 очки.

Додаток ─ опис емблем та карт

У цьому додатку до правил гри докладно описані емблеми використані у грі, а також вказано дію деяких карток.

Карти з витратою: Деякі з карток у полі ефект мають символ, перекреслений червоною чортовою. Це означає, що гравець повинен нести витрати, пов'язані з тією картою, так довго, як довго ця карта буде активною. Витрати слід "оплачувати" у кожному раунді, між фазами Невдачі та Записи карток у CV. Якщо гравець не може нести витрати, тому що у нього немає відповідних символів на кістках або жетонах, він втрачає карту і відкладає її в коробку. Жетони та кістки використані раніше в цьому раунді з метою отримати картки з доріжки, не можуть бути використані для оплати витрат.

Двоколірні карти: Деякі карти мають поля заголовок пофарбовані в два різних кольори (і дві емблеми типу картки). Коли гравець отримає таку карту, він приймає рішення, до якого типу карт вона належатиме і вкладає її у відповідній купі. Якщо гравець не має ще жодної чарки з картами в цих кольорах, це рішення він має прийняти, в момент здобуття чергової карти одного з цих двох типів.

Сторона 8:

5, 30. Страхування життя ─ гравець може зіграти цю карту, щоб уникнути втрати картки внаслідок дії Невдачі.

11. Екскурсія в зоопарк - гравець може зіграти цю карту, щоб в одному раунді кинути більше кісток - на 2 кістки більше. Цією картою можна зіграти перед будь-яким із 3 кидків кістками. Вона діє протягом усього раунду.

12. Велосипед - гравець, який отримав Велосипед під час розіграшу Дитинства, повинен покласти цю картку (відкриту) на столі. Це перша карта його майна.

28. Робота в татовій корпорації ─ як активна карта роботи, вона генерує один символ Невдачі в кожному раунді. Це означає, що достатньо викинути два символи Невдачі на кісточках, щоб втратити карту.

29. Пенсійний фонд ─ ця карта подій дає один раз 4 символи грошей. Проте, цією картою можна зіграти лише у старість, тобто. коли принаймні 1 карта з талії Старості знаходиться вже на доріжці.

35. Ілюзіоніст - як активна карта, вона дозволяє в кожному раунді змінити 1 символ на кістки або жетони на інший, обраний гравцем. Однак, символи Невдачі та Щастя не дозволені! Їх не можна отримати внаслідок цієї зміни.

36. Подруга з роботи ─ як активна карта, вона дозволяє в кожному раунді використати 1 будь-який символ з активної карти Роботи будь-якого з сусідів (гравців, що сидять з правого або лівого боку гравця, що має цю карту). У кожному раунді можна вибрати інший символ. Власник карти роботи нічого не втрачає (не віднімається у гравця його жетон із символом).

41. Pання пенсія - ця карта не має вартості (витрати), треба тільки виконати умову її отримання - мати вже, принаймні, 1 карту роботи. Ефект карти ─ до кінця гри не можна отримати жодної іншої карти Роботи.

43. Майстер мнемотехніки ─ як активна карта, кожен раунд вона генерує 1 будь-який символ серед 4 можливих: Здоров'я/Відносин/Знань/Грошей. Але, не можливо, щоб це був символ Щастя або Невдачі.

45. Подорож навколо світу ─ як активна карта, вона дозволяє в кожному раунді замінити 1 символ Невдачі на кісточці або жетоні, на будь-який символ серед 4 можливих: Здоров'я/Відносин/Знань/Грошей.

46. ​​Велосипед замість машини як активна карта, кожен раунд вона генерує 1 символ Здоров'я і дозволяє на четвертий кидок кістками, що, стандартно, не дозволяється.

53. Психотерапія - як активна карта, кожен раунд вона дозволяє при одному з кидків, кинути теж кістками, на яких випав символ Невдачі, що стандартно не дозволяється.

57. Пропозиція з біржі праці - у цієї карти немає вартості (витрати), треба тільки виконувати умову її вживання - в момент її отримання не можна мати жодної карти Роботи.

60. Пенсія ─ вартість отримання цієї картки це 2 символи Невдачі. Гравець може отримати її теж тоді, коли викинув на кістках 3 символи Невдачі і втратив в результаті того іншу карту.

73. Марафонець, 74. Кумир, 75. Професор як активні карти, в кінці гри підраховуються подвійно в пунктуацію даного типу карт. Приблизно: Гравець з активною картою Професор має наприкінці гри 5 карт Знань. Отримує за них 21 очко, а не 15, тому що карта Професор вважається подвійно.

76. Колекціонер - гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 1 очко за кожну картку Майна, записану в його CV.

77. Людина-оркестр ─ гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 1 очко за кожен жетон, який генерує активні карти, записані в його CV.

78. Омнібус ─ гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 7 очок за кожен набір п'яти записаних у його CV карт, з яких кожна карта іншого роду (Здоров'я, Відносини, Знання, Майно, Робота).

79. Трудяга - гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 3 очки за кожну карту Роботи, записану в його CV.

80. У здоровому тілі – здоровий дух – гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 2 очки за кожен набір двох записаних у його CVкарт, з яких одна карта Здоров'я, а друга – Знання.

81. Діяч - гравець, який виконає цю мету, на кінець гри отримає додатково 2 очки за кожен набір 2 записаних у його CV карт, з яких одна карта Здоров'я, а друга - Відносин.

82. Успішна людина ─ гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 4 очки за кожен набір трьох записаних у його CV карток, з яких дві картки Майна, а одна ─ Роботи.

83. Душа товариства ─ гравець, який виконає цю мету, наприкінці гри отримає додатково 2 очки за кожен набір двох записаних у його CV карт, з яких одна карта Знання, а друга ─ Відносин.


Артикул: 11784/81787

Бренд: Granna

Вік: 10-99

Гравців: 2-4

Характеристики

Стать дитини
Стать девочка;мальчик
Вік
Вік 10;99