Кольорові лічильні палички Кюїзенера для дітей 3-7 років


Виробник: Корвет
Модель: Kor 007
Наявність: На складі
551
Купити

Опис

З математичної точки зору палички це множина, на якій легко виявляються відносини еквівалентності і порядку. У цій множині приховані численні математичні ситуації. Колір і величина, моделюючи число, підводять дітей до розуміння різних абстрактних понять, що виникають в мисленні дитини природно як результат його самостійної практичної діяльності.
    Використання «чисел в кольорі» дозволяє одночасно розвинути у дітей уявлення про число на основі рахунку і вимірювання. До висновку, що число з'являється на основі рахунку і вимірювання, діти приходять на базі практичної діяльності, в результаті різноманітних вправ.    За допомогою кольорових паличок дітей також легко підвести до усвідомлення відносин більше - менше, більше - менше на ..., навчити ділити ціле на частини і вимірювати об'єкти умовними мірками, повправлятися в запам'ятовуванні складу чисел з одиниць і менших чисел, підійти впритул до складання, множення, віднімання і ділення чисел.    Крім цього, граючи з паличками, діти освоюють такі поняття як «ліве», «довге», «між», «кожен», «одна з ...», «який-небудь», «бути одного і того ж кольору», «бути не блакитного кольору», «мати однакову довжину» і ін.
Комплект складається з 116 пластмасових призм 10-ти різних кольорів і форм. Найменша призма має довжину 10 мм і є кубом.    Вибір кольору має на меті полегшити використання комплекту. Палички 2,4,8 утворюють «червону сім'ю», 3,6,9 - «синю сім'ю». «Сімейство жовтих» складають 5 і 10. Підбір паличок в одне сімейство (клас) відбувається не випадково, а пов'язаний з певним співвідношенням їх за величиною. Наприклад, в сімейство червоних входять числа кратні двом і т.д.    У кожному з наборів діє правило: чим більше довжина палички, тим більше значення того числа, яке вона виражає.
    Для вашої зручності ми виклали на сайт докладну інструкцію до цього набору:
Інструкція до паличок Кюїзенера, 3-7 років
  Рекомендовано для дітей 3-7 роківМатеріал: поліпропіленУпаковка: картонна коробкаРозміри: 17x17x4 смТоргова марка: Корвет
До складу входять:
  • білі палички - довжина 10 мм (число "1") - 25 шт.,
  • рожеві палички - довжина 20 мм (число "2") - 20 шт.,
  • блакитні палички - довжина 30 мм (число "3") - 16 шт.,
  • червоні палички - довжина 40 мм (число "4") - 12 шт.,
  • жовті палички - довжина 50 мм (число "5") - 10 шт.,
  • фіолетові палички - довжина 60 мм (число "6") - 9 шт.,
  • чорні палички - довжина 70 мм (число "7") - 8 шт.
  • бордові палички - довжина 80 мм (число "8") - 7 шт.
  • сині палички - довжина 90 мм (число "9") - 5 шт.
  • помаранчеві палички - довжина 100 мм (число "10") - 4 шт.
  У комплект входять рекомендації по використанню паличок.Ігрові завдання кольорових паличок

    Лічильні палички Кюїзенера є багатофункціональним математичним посібником, який дозволяє "через руки" дитини формувати поняття числової послідовності, складу числа, відносин «більше - менше», «право - ліво», «між», «довше», «вище» і багато іншого . Набір сприяє розвитку дитячої творчості, розвитку фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.

    На початковому етапі занять палички Кюїзенера використовуються як ігровий матеріал. Діти грають з ними, як зі звичайними кубиками, паличками, конструктором, по ходу ігор та занять, знайомлячись з кольрами, розмірами і формами.

    На другому етапі палички вже виступають як посібник для маленьких математиків. І тут діти вчаться осягати закони загадкового світу чисел і інших математичних понять.


Ігри та заняття з паличками Кюїзенера

  • Знайомимося з паличками. Разом з дитиною розгляньте, переберіть, помацайте всі палички, розкажіть якого вони кольору, довжини.
  • Візьми в праву руку якомога більше паличок, а тепер в ліву                                    .
  • Можна викладати з паличок на площині доріжки, паркани, поїзди, квадрати, прямокутники, предмети меблів, різні будиночки, гаражі.
  • Викладаємо драбинку з 10 паличок Кюїзенера від меншої (білої) до більшої (помаранчевої) і навпаки. Пройдіться пальчиками по сходинках драбинки, можна порахувати вголос від 1 до 10 і назад.
  • Викладаємо драбинку, пропускаючи по 1 паличці. Дитині потрібно знайти місце для відсутніх паличок.
  • Можна будувати з паличок, як з конструктора, об'ємні споруди: колодязі, башточки, хатинки і ін.
  • Розкладаємо палички за кольором, по довжині.
  • "Знайди паличку того ж кольору, що і у мене. Якого вони кольору?"
  • "Поклади стільки ж паличок, скільки і у мене".
  • "Виклади палички, чергуючи їх за кольором: червона, жовта, червона, жовта" (надалі алгоритм ускладнюється).
  • Викладіть кілька лічильних паличок Кюїзенера, запропонуйте дитині їх запам'ятати, а потім, поки дитина не бачить, заховайте одну з паличок. Дитині потрібно здогадатися, яка паличка зникла.
  • Викладіть кілька паличок, запропонуйте дитині запам'ятати їх взаємне розташування і поміняйте їх місцями. Малюкові треба повернути все на місце.
  • Викладіть перед дитиною дві палички: "Яка паличка довше? Яка коротше?" Накладіть ці палички одна на одну, підрівняти кінці, і перевірте.
  • Викладіть перед дитиною декілька паличок Кюїзенера і запитайте: «Яка найдовша? Яка найкоротша? »
  • Розкладіть палички на 2 купки: в одній 10 штук, а в інший 2. Запитайте, де паличок більше.
  • Попросіть показати вам червону паличку, синю, жовту. "Покажи паличку, щоб вона була не жовтого".
  • Попросіть знайти 2 абсолютно однакові палички Кюїзенера. Запитайте: "Які вони по довжині? Якого вони кольору?"
  • Побудуйте поїзд з вагонів різної довжини, починаючи від самого короткого і закінчуючи самим довгим. Запитайте, якого кольору вагон. Який вагон праворуч від синього, зліва від жовтого. Який вагон тут найкоротший, найдовший? Які вагони довше жовтого, коротше синього.
  • Викладіть кілька пар однакових паличок і попросіть дитину «поставити палички парами».
  • Назвіть число, а дитині потрібно буде знайти відповідну паличку Кюїзенера (1 - біла, 2 - рожева і т.д.). І навпаки, ви показуєте паличку, а дитина називає потрібне число. Тут же можна викладати картки із зображеними на них точками або цифрами.
  • З декількох паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як бордова, помаранчева.
  • З декількох однакових паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як помаранчева.
  • Скільки білих паличок вкладеться у синій паличці?
  • За допомогою помаранчевої палички потрібно виміряти довжину книги, олівця і т.п.
  • "Перерахуйте всі кольори паличок, що лежать на столі".
  • "Знайди в наборі найдовшу і найкоротшу паличку. Постав їх одна на одну, а тепер поруч одну з одним".
  • "Обери 2 палички одного кольору. Які вони по довжині? Тепер знайди 2 палички однієї довжини. Якого вони кольору?"
  • "Візьми будь-які 2 палички і поклади їх так, щоб довга виявилася внизу".
  • Покладіть паралельно один одному три бордові лічильні палички Кюїзенера, а праворуч чотири такого ж кольору. Запитайте, яка фігура ширше, а яка вузька.
  • "Постав палички від найнижчої до найбільшої (паралельно одна одній). До цих паличок поклади зверху такий же ряд, тільки в зворотному порядку". (Вийде квадрат).
  • "Поклади синю паличку між червоною і жовтою, а помаранчеву зліва від червоної, рожеву зліва від червоної".
  • "З закритими очима візьми будь-яку паличку з коробки, подивися на неї і назви її колір" (пізніше можна визначати колір паличок навіть із закритими очима).
  • "З закритими очима знайди в наборі 2 палички однакової довжини. Одна з паличок у тебе в руках синя, а інша тоді якого кольору?"
  • "З закритими очима знайди 2 палички різної довжини. Якщо одна з паличок жовта, то можеш визначити колір інший палички?"
  • "У мене в руках паличка трохи довше блакитної, вгадай її колір".
  • "Назви всі палички довші червоної, коротше синьої", - і т.д.
  • "Знайди дві будь-які палички, які не будуть рівні цій паличці".
  • Будуємо з паличок Кюїзенера пірамідку і визначаємо, яка паличка в самому низу, яка в верху, яка між блакитною та жовтою, під синьою, над рожевою, яка паличка нижче: бордова або синя.
  • "Виклади з двох білих паличок одну, а поруч поклади відповідну їх довжині паличку (рожеву). Тепер кладемо три білих палички - їм відповідає блакитна", - і т.д.
  • "Візьми в руку палички. Порахуй, скільки паличок у тебе в руці".
  • З яких двох паличок можна скласти червону? (Склад числа)
  • У нас лежить біла лічильна паличка Кюїзенера. Яку паличку треба додати, щоб вона стала по довжині, як червона.
  • З яких паличок можна скласти число 5? (Різні способи)
  • На скільки блакитна паличка довше рожевої ?.
  • "Склади два потяги. Перший з рожевою і фіолетовою, а другий з блакитною та червоною".
  • "Один поїзд складається з блакитної і червоної палички. З білих паличок склади поїзд довше наявного на 1 вагон".
  • "Склади поїзд з двох жовтих паличок. Вибудуй поїзд такої ж довжини з білих паличок"
  • Скільки рожевих паличок вміститься в помаранчевій?
  • Викладіть чотири білі лічильні палички Кюїзенера, щоб вийшов квадрат. На основі цього квадрата можна познайомити дитину з частками і дробами. Покажи одну частину з чотирьох, дві частини з чотирьох. Що більше - ¼ або 2/4?
  • "Склади з паличок кожне з чисел від 11 до 20".
  • Викладіть з паличок Кюїзенера фігуру, і попросіть дитину зробити таку ж (в подальшому свою фігуру можна прикривати від дитини аркушем паперу).
  • Дитина викладає палички, слідуючи вашим інструкціям: "Поклади червону паличку на стіл, справа поклади синю, знизу жовту," - і т.д.
  • Намалюйте на аркуші паперу різні геометричні фігури або букви і попросіть малюка покласти червону паличку поруч з буквою "а" або в квадрат.
  • З паличок можна будувати лабіринти, якісь хитромудрі візерунки, килимки, фігурки.
  •     Більш детально з методичними рекомендаціями можна ознайомитися в посібнику "розвиваючі ігри та заняття з паличками Кіюзенера".
        Якщо запропонованих ігор-завдань мало, можна викладати різні фігури по картинкам-схемами. Готові схеми можна знайти в книзі В. Новікова та Л.Тіхоновой «Розвиваючі ігри та заняття з паличками Кюїзенера. Роздатковий матеріал ". За даним посібником можна виготовити плоский варіант картонних паличок (вирізати їх з кольорового вкладки). Якщо такі картонні смужки наклеїти на смужки магніту - то можна буде в них грати, прикріплюючи до холодильника або до магнітної дошки.

    * Відповідає затвердженому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в рамках концепції Нової української школи в загальноосвітніх навчальних закладах I ступеня згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2017 р .. №1021 та розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 №988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти« Нова українська школа на період до 2029 рр.»

    Характеристики

    Стать дитини
    Стать мальчик;девочка
    Вік
    Вік 3;4;5;6;7;8;9;10
    Якості, які розвиваються
    Якості, які розвиваються понятие о числе;обучение счету