Які гарантії доставки?

      Нехай і в дуже рідкісних випадках, але іноді відбуваються незаплановані ситуації, коли товар,  що пересилається, надходить до покупця у вигляді некондиції, в недостатньому обсязі або з пошкодженнями упаковки.

      Ми дбаємо про інтереси наших покупців і в зв'язку з цим передбачаємо ряд заходів для уникнення подібних неприємних ситуацій. Це і контроль упаковки при відправці товару перевізниками, і страхування посилок, що є максимальною гарантією збереження товару при транспортуванні.

      У тому випадку, коли покупець бажає скористатися послугою страхування товару, компанія-перевізник гарантує грошову компенсацію в розмірі вартості вантажу, оціненої при відправці.
 
      Зазвичай, вартість такої послуги становить 3-5 відсотків від загальної оціненої суми. Страхування передбачає захист товару на всіх стадіях його пересилання, безпосередньо до отримання.

      Але і в разі, якщо покупець не бажає страхувати посилку, це жодним чином не знімає з нас відповідальність за товар, який ми відправляємо: при настанні страхових випадків, таких як ДТП, форс-мажор, втрата або недостача, а також пошкодження товару, ми гарантовано компенсуємо 100 грн. за кожен кілограм некондиційного або втраченого товару.

Магазин IQgra бажає Вам приємних, зручних і безпечних покупок!

 

© IQgra, 2020