FAQ

Ми працюємо за наступним графіком:

Call-центр:

- щодня: с 9-00 до 19-00; 

Магазин за адресою: м Дніпро, вул. Титова, 36:

- щодня: з 09-00 до 21-00


Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.



Реєстрація дозволяє вам:

- переглядати історію ваших замовлень;

- отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції.

Логіном для входу (полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.


У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з вами співробітництво: виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк.

При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам привезе кур'єр.

Таким чином, у вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Разом з товаром ви отримуєте:

- гарантійний талон;

- оригінал рахунку-фактури;

- накладну.


      Нехай і в дуже рідкісних випадках, але іноді відбуваються незаплановані ситуації, коли товар,  що пересилається, надходить до покупця у вигляді некондиції, в недостатньому обсязі або з пошкодженнями упаковки.

      Ми дбаємо про інтереси наших покупців і в зв'язку з цим передбачаємо ряд заходів для уникнення подібних неприємних ситуацій. Це і контроль упаковки при відправці товару перевізниками, і страхування посилок, що є максимальною гарантією збереження товару при транспортуванні.

      У тому випадку, коли покупець бажає скористатися послугою страхування товару, компанія-перевізник гарантує грошову компенсацію в розмірі вартості вантажу, оціненої при відправці.
 
      Зазвичай, вартість такої послуги становить 3-5 відсотків від загальної оціненої суми. Страхування передбачає захист товару на всіх стадіях його пересилання, безпосередньо до отримання.

      Але і в разі, якщо покупець не бажає страхувати посилку, це жодним чином не знімає з нас відповідальність за товар, який ми відправляємо: при настанні страхових випадків, таких як ДТП, форс-мажор, втрата або недостача, а також пошкодження товару, ми гарантовано компенсуємо 100 грн. за кожен кілограм некондиційного або втраченого товару.

Магазин IQgra бажає Вам приємних, зручних і безпечних покупок!

 

© IQgra, 2020