Питання та відповіді

 Який у вас графік роботи? 

Ми працюємо за наступним графіком:

Call-центр:

- щодня: з 9-00 до 19-00;

Магазин за адресою: м Дніпро, вул. Титова, 36:

- щодня: з 09-00 до 21-00

 

 На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?

Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.

 Які переваги дає реєстрація?

 Реєстрація дозволяє вам:

- переглядати історію ваших замовлень;

- отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції.

Логіном для входу (полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.


 Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?

    У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з вами співробітництво: виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам привезе кур'єр.

    Таким чином, у вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".

Разом з товаром ви отримуєте:

- гарантійний талон;

- оригінал рахунку-фактури;

- накладну.


 ©IQgra, 2022