Питання та відповіді
Який у вас графік роботи?
Ми працюємо за наступним графіком:
Call-центр:
- щодня: з 9-00 до 19-00;
Магазин за адресою: м Дніпро, вул. Титова, 36:
- щодня: з 09-00 до 21-00
На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Ви можете залишити свою адресу електронної пошти і ми надішлемо вам повідомлення, як тільки товар з'явиться в наявності.
Які переваги дає реєстрація?
Реєстрація дозволяє вам:
- переглядати історію ваших замовлень;
- отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції.
Логіном для входу (полем, по якому система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.
Яка гарантія, що після передоплати замовлення я його отримаю?
У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з вами співробітництво: виписана нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам привезе кур'єр.
Таким чином, у вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".
Разом з товаром ви отримуєте:
- гарантійний талон;
- оригінал рахунку-фактури;
- накладну.
©IQgra, 2022