- 163
-
Thinkers 9-12 років Просторове мислення
"Просторове мислення" гра від "Thinkers"
Гра Thinkers "Просторове мислення" передбачає необмежену кількість учасників.
Якщо ви зібралися пограти великою компанією, можна розділитися на команди. Далі все просто.
Гравцям, у яких вийде знайти правильну розгадку швидше, присуджується певна кількість очок (залежно від складності завдання).
Ця версія гри призначена для школярів віку від 9 до 12 років.
У грі є 100 двосторонніх карток із завданнями та відповідями на них на зворотному боці.
Це можуть бути як геометричні візуалізації (наприклад «зазначити кількість трикутників у намальованій фігурі»), так і різні числові завдання («вкажіть, якому числу відповідає кожен намальований фрукт»).
Також деякі описи завдань можуть бути неповними, відповідно гравцеві надається можливість доповнити їх самостійно, тим самим виявити фантазію та кмітливість.
Під час таких ігор активно розвивається просторове мислення, пам'ять, уява, спостережливість, кругозір, фантазія, логіка, концентрація, увага.
Замовити та купити цю та інші розвиваючі ігри за доступними цінами можна в інтернет-магазині "IQgra".
Комплектація:
картки із завданнями – 100 шт.
правила гри
Рекомендований вік: від 9 років
Мова: російська та українська
Матеріал виробу: щільний картон
ТМ "Thinkers"
Виробництво: Україна
Серія Thinkers для дітей 9-12 років включає декілька випусків:
Thinkers Логіка – на розвиток логічного мислення
Thinkers Уява - на розвиток уяви та вміння мислити аналогіями
Thinkers Гумор - гра розвиває здатність нетрадиційно та несподівано аргументувати свою думку
Thinkers Причина та слідство - визначення причинно-наслідкових зв'язків та вміння прогнозувати
Thinkers Просторове мислення - знаходження оптимальної структури, що відповідає заданим властивостям;
Thinkers Алгоритмічна логіка - визначення оптимальної послідовності дій та розвиток та розуміння психології;
Thinkers Економічне мислення - розвиток умінь приймати правильні економічні рішення у ситуаціях вибору за умов фінансових чи тимчасових обмежень.
Thinkers Ігрове мислення
Як грати в Thinkers, правила гри
Як грати в Thinkers?
У гру можна грати самому, удвох, утрьох. За більшої кількості бажаючих доцільно розбитися на 2-3 команди по 2-5 осіб у кожній. Більшість команд сильно подовжує тривалість гри і не рекомендується.
При командній грі для її проведення бажано залучити ведучого, який не буде гравцем жодної з команд. Технологія та принципи проведення командної гри Thinkers аналогічні до її проведення для 2-3 окремих учасників.
Слід домовитись про тривалість гри (зазвичай це 1-3 години, рекомендується 2 години). На пошук відповіді кожне завдання бажано виділити 3-15 хвилин. Зазвичай 3 хвилини даються рішення однобального завдання, … 15 хвилин — на п'ятибальне завдання.
Також слід домовитись про правила переходу ходу від однієї команди до іншої. Можлива «проста черговість», коли кожна команда відповідає на своє завдання по черзі, або «черговість на вибуття», коли команда, яка дала правильну відповідь, відповідає на наступне завдання, а у разі неправильної відповіді передає хід наступній команді.
Бажано також домовиться про порядок вибору категорії завдання та самого завдання. Можливі варіанти:
а) «повний випадковий перебір» — усі завдання та всі категорії перемішуються, кожна команда вибирає завдання та категорію випадковим чином;
б) «випадковий перебір у межах категорії» — завдання у межах кожної категорії перемішуються і вибираються випадково;
в) «повний перебір у межах категорії» — завдання у межах кожної категорії не перетасовуються, а вибираються послідовно у порядку зростання нумерації і, відповідно, складності.
6. У разі «випадкового та повного перебору у межах категорії» слід визначити порядок визначення категорії завдань. Можливі такі варіанти:
а) "самостійний вибір" - кожна команда вибирає категорію завдання для себе самостійно;
б) "категорія для противника" - кожна команда перед передачею ходу вибирає категорію для команди противника, до якої переходить хід;
в) "випадковий вибір категорії" - категорія вибирається випадковим чином за допомогою грального кубика (у комплект поставки гри не входить).
7. Для більш ефективного проведення командної гри, кожній команді слід запастися блокнотами (бажано з папером у клітку), ручками або олівцями та одним звичайним калькулятором на команду (у комплект поставки гри не входять).
8. Ведучий для більш ефективного проведення гри може використовувати секундомір для вимірювання часу, відведеного на вирішення завдань (у комплект поставки гри не входить).
9. У разі гри без ведучого кожна команда (учасник) виступає у ролі ведучого для наступної команди, тобто зачитує питання і потім оголошує правильну відповідь.
10. Використані картки кладуться в коробку і повторно не використовуються в поточній грі.
Стать дитини
Вік
Якості, які розвиваються
Про виробника
37930, Thinkers, игры настольные, пространственное мышление, развивающие настольные игры, обучающие игры