- 207
-
Thinkers 6-9 років Ерудиція
Настільна гра Thinkers є вікториною, в якій юним гравцям належить використовувати своє мислення для вирішення різних каверзних завдань.
Кожне завдання у грі представлена як картки з одного боку якої зазначено умова завдання, але в інший - правильний ответ.
Завдання, що зустрічаються в грі, відносяться до різних галузей знань, але поєднує їх загальна ідея.
Для вирішення запропонованих завдань не потрібно застосовувати конкретні факти. Завдання учасників у процесі обговорення знайти правильну відповідь, використовуючи лише логічні міркування.
В основу гри Thinkers для дітей, як і у всій серії Thinkers, закладено нестандартну технологію, засновану на системі вправ, що розвивають аналітичні здібності та інтелект. Завдання цього випуску описують найпростіші моделі та вчать дитину робити самостійні логічні висновки, встановлювати найпростіші причинно-наслідкові ланцюжки.
Ось кілька прикладів завдань із даного набору:
Петро отримав 10 сторінок книжки. Йому залишилося прочитати на 20 сторінок більше, ніж він прочитав. Скільки сторінок у книжці?
У зоопарку один слон на день з'їдає 30 кг фруктів. Скільки потрібно для харчування двом слонам на тиждень?
З коробки цукерок діти з'їли 5 цукерок. Після цього в коробці залишилося на 10 цукерок більше, ніж вони з'їли. Скільки цукерок було спочатку?
У Ігоря та Сашка різні прізвища – Іванов та Кузнєцов. Яке прізвище у кожного хлопчика, якщо Сашко на 3 роки молодший від Кузнєцова?
Петя виготовив каркас куба зі стороною 1 м із замкнутого дроту, як показано на малюнку. Яка довжина всього дроту?
Зміст настільної гри Thinkers для дітей. Набір №4:
100 карток із завданнями
Інструкція з гри
Тип: Розвиваюча гра, Вікторина, Для найрозумніших
Серія Thinkers для дітей 6-9 років включає декілька випусків:
Thinkers Обчислення
Thinkers Уява
Thinkers Логіка
Thinkers Ерудиція
Thinkers Просторове мислення
Thinkers Шах та мат
Вік: від 6 до 9 років
Видавець: FINART Smart Solutions
Час гри: 30-180 хвилин
Кількість гравців: від 1 гравця
Мова: російська та українська
Серія: Thinkers
Виробництво: Україна
Як грати в Thinkers, правила гри
Як грати в Thinkers?
У гру можна грати самому, удвох, утрьох. За більшої кількості бажаючих доцільно розбитися на 2-3 команди по 2-5 осіб у кожній. Більшість команд сильно подовжує тривалість гри і не рекомендується.
При командній грі для її проведення бажано залучити ведучого, який не буде гравцем жодної з команд. Технологія та принципи проведення командної гри Thinkers аналогічні до її проведення для 2-3 окремих учасників.
Слід домовитись про тривалість гри (зазвичай це 1-3 години, рекомендується 2 години). На пошук відповіді кожне завдання бажано виділити 3-15 хвилин. Зазвичай 3 хвилини даються рішення однобального завдання, … 15 хвилин — на п'ятибальне завдання.
Також слід домовитись про правила переходу ходу від однієї команди до іншої. Можлива «проста черговість», коли кожна команда відповідає на своє завдання по черзі, або «черговість на вибуття», коли команда, яка дала правильну відповідь, відповідає на наступне завдання, а у разі неправильної відповіді передає хід наступній команді.
Бажано також домовиться про порядок вибору категорії завдання та самого завдання. Можливі варіанти:
а) «повний випадковий перебір» — усі завдання та всі категорії перемішуються, кожна команда вибирає завдання та категорію випадковим чином;
б) «випадковий перебір у межах категорії» — завдання у межах кожної категорії перемішуються і вибираються випадково;
в) «повний перебір у межах категорії» — завдання у межах кожної категорії не перетасовуються, а вибираються послідовно у порядку зростання нумерації і, відповідно, складності.
6. У разі «випадкового та повного перебору у межах категорії» слід визначити порядок визначення категорії завдань. Можливі такі варіанти:
а) "самостійний вибір" - кожна команда вибирає категорію завдання для себе самостійно;
б) "категорія для противника" - кожна команда перед передачею ходу вибирає категорію для команди противника, до якої переходить хід;
в) "випадковий вибір категорії" - категорія вибирається випадковим чином за допомогою грального кубика (у комплект поставки гри не входить).
7. Для більш ефективного проведення командної гри, кожній команді слід запастися блокнотами (бажано з папером у клітку), ручками або олівцями та одним звичайним калькулятором на команду (у комплект поставки гри не входять).
8. Ведучий, для більш ефективного проведення гри може використовувати секундомір для вимірювання часу, відведеного на вирішення завдань (до комплекту поставки гри не входить).
9. У разі гри без ведучого кожна команда (учасник) виступає в ролі ведучого для наступної команди, тобто зачитує питання і потім оголошує правильну відповідь.
10. Використані картки кладуться в коробку і повторно не використовуються в поточній грі.
Стать дитини
Вік
Якості, які розвиваються
Про виробника