Карткова гра Грінго Granna - BVL 81466
Виробник: Granna
Модель: BVL 81466
Наявність: Нет в наличии
Расположение: Польша

  • 382






Карткова гра Грінго Granna



Вступ


Ти стаєш Грінго – мандрівником та підкорювачем невідомих земель! Твоєю метою є експедиція через усі континенти світу. Щоб її зробити, ти маєш проводити запеклі карткові торгівлі з іншими гравцями. Однак будь обережний, щоб не блефувати надто ризиковано! Коли ти зустрінеш карту із символом Ночі, замість символу Дня, твоя подорож закінчиться і ти втратиш картку. Якщо ти втратиш усі карти – ти програєш гру!

Суть гри

Метою гри є придбання набору двох жетонів Туканів. Жетон Тукана ти видобуваєш, коли вдасться тобі виграти карткову торгівлю, а потім ти здійснити вдалу подорож, тобто відкриєш відповідну кількість карток подорожі із символом Дня, не потрапляючи на символ Ночі.

Підготовка до гри

1. Розділіть карти подорожі на групи відповідно до ілюстрацій звірів.

2. Кожен із гравців вибирає один набір чотирьох карт, із зображенням цієї самої тварини.

Гравець втілиться в мандрівника з континенту, звідки походить тварина, зображена на карті.

3. Гравці тримають свої карти подорожі так, щоб інші не бачили символів Дня та Ночі.

4. Вийміть жетони Туканів із коробки. Ви готові до гри!

Хід гри

Гра складається з кількох раундів. У кожному раунді гравці викладають карти подорожі та починають карткову торгівлю, від якої залежить, як далеко вони спробують дістатися. Гравець, який виграє торгівлю, намагається відкрити стільки карток із символом Дня, скільки запропонував протягом торгівлі.

Перший раунд розпочинає гравець, який останнім часом повернувся з далекої подорожі. Чергові гравці рухаються по черзі, за годинниковою стрілкою. У своєму русі гравець може виконати одну з двох можливих акцій: Покласти на столі нову карту подорожі або розпочати карткову торгівлю:

− викладення на стіл карти подорожі − гравець вибирає будь-яку серед своїх карт подорожі та кладе її в закриту (сорочкою − картинкою з твариною вгору) на столі перед собою. Додатково у грі зобов'язують такі принципи:

якщо гравець має вже перед собою викладені свої власні карти, нову карту він кладе на верх стопочки;

якщо гравець не має ще перед собою жодної карти, він повинен зважитися на її викладення – він не може обрати другої акції: початку карткової торгівлі;

якщо гравець не має вже в руці ніяких карток подорожі, він зобов'язаний вибрати другу акцію: почати карткову торгівлю.

− карткова торгівля − якщо замість викладання картки на стіл, гравець хоче розпочати торгівлю, він голосно вимовляє обране число. Таким чином він декларує, скільки карт він зможе відкрити, не потрапляючи на карту зі символом Ночі.

Коли торгівля почнеться, чергові гравці вже не можуть викладати карт на стіл. По черзі, за годинниковою стрілкою, гравці повинні або пробити пропозицію гравця, який брав участь у торгівлі перед ними, або рятувати. Якщо гравець "заявив пас", він виключається з подальшої торгівлі і вже не може брати участі в наступних етапах. Торгівля триває до моменту, коли всі гравці, крім останнього, хто бере участь у торгівлі, скажуть: пас.

приклад

Мандрівник із Південної Америки починає торгівлю: "Я ставлю 2".

Продовжує європеєць: "Я даю 3".

Азіат рятує.

Настає черга жителя Африки: „Я відкрию навіть 5 карт!”.

Решта гравців по черзі говорять "пас". Мандрівник з Африки виграє торгівлю і він повинен вирушити в декларовану поїздку, тобто відкрити п'ять карток із символом Дня, не потрапляючи на жодну із символом Ночі!

ТУР 1: Пас

ТУР 1: 2

ТУР 2: Пас


ТУР 1: 3

ТУР 2: Пас


ТУР 1: Пас


ТУР 1: 5

ТУР 1: Пас

Подорож

Гравець, який назвав у торгівлі найвищу кількість, тепер намагається здійснити декларовану подорож. Він має відкрити стільки карт, скільки запропонував під час торгівлі, не потрапляючи на жодний символ Ночі. Насамперед гравець завжди відкриває карти, які він сам виклав на стіл. Коли він відкриє всі свої карти, чергові карти вибирає серед карт інших гравців. Однак, гравець повинен відкривати карти в такій черзі, в якій вони були покладені, тобто починаючи з тих, що лежать зверху цієї стопки.

Якщо гравець у будь-який момент відкриття карт відкриє символ Ночі, його подорож закінчується поразкою. Тоді гравець не одержує жетона Тукана. Після невдалої експедиції він бере на руку всі свої карти подорожі, а будь-який з інших гравців вибирає одну з його карток і - не дивлячись - відкладає її в коробку. В результаті того, у гравця, який не здійснив вдалу подорож, в черговому раунді буде на одну карту менше. Якщо гравець втратить таким чином усі карти, він виводиться із гри.

Якщо гравцеві, який виграв торгівлю, вдалося відкрити стільки карток, скільки запропонував, без влучення на символ Ночі, його подорож закінчується успіхом! Нагороду він отримує жетон Тукана і кладе перед собою.

Подорож

Гравець, який назвав у торгівлі найвищу кількість, тепер намагається здійснити декларовану подорож. Він має відкрити стільки карт, скільки запропонував під час торгівлі, не потрапляючи на жодний символ Ночі. Насамперед гравець завжди відкриває карти, які він сам виклав на стіл. Коли він відкриє всі свої карти, чергові карти вибирає серед карт інших гравців. Однак, гравець повинен відкривати карти в такій черзі, в якій вони були покладені, тобто починаючи з тих, що лежать зверху цієї стопки.

Якщо гравець у будь-який момент відкриття карт відкриє символ Ночі, його подорож закінчується поразкою. Тоді гравець не одержує жетона Тукана. Після невдалої експедиції він бере на руку всі свої карти подорожі, а будь-який з інших гравців вибирає одну з його карток і - не дивлячись - відкладає її в коробку. В результаті того, у гравця, який не здійснив вдалу подорож, в черговому раунді буде на одну карту менше. Якщо гравець втратить таким чином усі карти, він виводиться із гри.

Якщо гравцеві, який виграв торгівлю, вдалося відкрити стільки карток, скільки запропонував, без влучення на символ Ночі, його подорож закінчується успіхом! Нагороду він отримує жетон Тукана і кладе перед собою.

Незалежно від того, чи подорож закінчилася успіхом або поразкою, всі гравці збирають свої карти зі столу. Вони не повинні при цьому показувати іншим гравцям, які карти виклали! Наступний раунд гри розпочинає той гравець, який виграв останню торгівлю.

Незалежно від того, чи подорож закінчилася успіхом або поразкою, всі гравці збирають свої карти зі столу. Вони не повинні при цьому показувати іншим гравцям, які карти виклали! Наступний раунд гри розпочинає той гравець, який виграв останню торгівлю.

Додаток до гри – карти для сьомого гравця


Стать дитини
Стать девочка;мальчик

Вік
Вік 8;99
Увага: HTML не підтримується!
Магазин іграшок IQgra.com.ua Розумні іграшки доставляє дитячі товари та іграшки по всій Україні, а так само по всьому світу. Доставка іграшок і дитячих товарів можлива наступними способами: ✓ Транспортними компаніями по Україні. Доставка товарів здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова пошта». ✓ Кур'єрська доставка по Дніпру: з 10-00 до 20-00 в робочі дні, вартість - 40 грн. У вихідні та святкові дні 70 грн. ✓ Самовивозом: Тільки після підтвердження замовлення менеджером по телефону і узгодження дати і часу доставки, Ви можете самостійно забрати свій товар з магазину в м Дніпро, вул. Титова, 36, ТРК «Апполо» 1 поверх, з 09-00 до 21-00 щодня. У цьому випадку розрахунок може бути як готівковий, так і картою по терміналу. Придбати товар з вітрини магазину в м Дніпро, в торговому центрі Апполо по інтернет-ціною ви можете тільки після узгодження з менеджером. Варіанти оплати ✔ Переказ на картку ПриватБанку ✔ Післяплатою ** - При відправлення товару через кур'єрську службу «Нова Пошта» ви можете сплатити за товар після отримання товару і його огляду. За послугу пересилання грошей компанія «Нова пошта» стягує платіж за оформлення документів 20 грн і 2% від загальної вартості товару. ✔ Готівкою - за умови самовивозу або кур'єрської доставки. ✔ Безготівковий розрахунок в системі LiqPay, для фізичних осіб - для перерахування коштів Ви можете скористатися найбільш поширеними платіжними системами Visa і MasterCard. Visa & MasterCard ✔ Безготівковими для юридичних осіб. При безготівковому розрахунку на Вашу електронну пошту відправляється інформація про замовлення і рахунок до оплати. ✔Увага! Якщо прізвище замовника в бланку замовлення (одержувача товару) і платника не збігається, потрібно підтвердження оплати: передзвоніть нам. Рекомендуємо вказувати наступну інформацію при оформленні замовлення: ◙ Прізвище, Ім'я та По батькові - для ідентифікації одержувача замовлення. У разі якщо замовник, платник і одержувач різні особи вкажіть цей факт ОБОВ'ЯЗКОВО. ◙ Адреса електронної пошти (E-mail) - для відправки Вам листів з інформацією, що стосуються Вашого замовлення ◙ Адреса (країна, місто, вулиця, номер будинку, квартири) ◙ Бажаний час доставки кур'єром (з 10.00 до 20.00), якщо у вас є переваги ◙ Будь-яку іншу додаткову інформацію ©IQgra, 2020

Про виробника
Granna
Granna
    Настільні ігри для дітей Компанія Granna випускає з 1991 року.    На ринку дитячих розвиваючих ігор та товарів для дітей, це молоде польське підприємство вже встигло заслужити відмінну репутацію.    Асортимент п... Детальніше...

Схожі товари