Тренажер для навчання письму виконаний у вигляді пластини. На дві сторони пластини нанесені букви і їхні елементи у вигляді сенсорних доріжок з рельєфним дном. У порівнянні з традиційним підходом посібник прискорює оволодіння письмом у 2,5 - 3,0 рази.
Використання тренажера скорочує витрати часу у дітей на виснажливе багаторазове механічне переписування букв із традиційних прописів у зошит.
Тренажер розвиває тонку моторику пальців рук дитини. Навантаження на зір і загальна стомленість знижуються. Ефект тренажера заснований на включенні в процесі письма додатково до зорового аналізатора кінестетичного (сенсорного) і слухового (звукового) аналізаторів. Букви сприймаються дитиною у вигляді "зчитуються" з рельєфної доріжки сенсорних і звукових сигналів.
Основні цілі "тренажер для письма":
- зробити процес оволодіння листом цікавим і нудним;
- знизити навантаження на зір і стомлюваність;
- скоротити час на оволодіння листом.
Характеристики тренажера:
«Тренажер для письма», торгової марки «Тестплей» виконаний у вигляді плоскої пластини.
На дві сторони пластини нанесені великі та малі літери російського алфавіту, а також елементи, що утворюють літери (похилі і прямі лінії, заокруглення, з'єднувальні лінії).
Всі букви і їх елементи виконані у вигляді доріжок з рельєфним дном.
«Тренажер для письма» зроблений з пластмаси жовтого кольору.
Розмір тренажера 200 * 70 мм.
Тренажер упакований в коробку багаторазового використання.
На обкладинці коробки міститься коротка інструкція по використанню тренажера і основним правилам проведення занять з малюком.
Як користуватися тренажером?
Оволодіння листом полягає в тому, що дитина вставляє ручку і веде нею по рельєфному дну. При наїзді на виступ ручка підскакує вгору, а потім за виступом зіскакує вниз. Лунає тріск. За рахунок дрібної моторики пальчиків дитина "зчитує" тактильні і звукові сигнали.
Технологія навчання по тренажеру проста: по доріжці дитина обводить букви 3-4 рази, після чого відтворює цю ж букву в зошиті 4-5 разів.
Таким чином, ефект тренажера заснований на об'єднанні процесів:
- зорового закріплення образу літери,
- тактильно-моторного образу літери,
- звукового образу літери.
Заняття завжди проводите в ігровій, захоплюючій формі. Пам'ятайте, навчання повинно перетворитися в гру і завжди викликати щирий інтерес у дитини.
Посібник створено відомими фахівцями Р. М. Гладушин і А. І. Гладушин. Посібник запатентовано в 17 країнах світу, випускається на 12 мовах з 1992 року.
Навчальний посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України, Експертною радою по загальній освіті Міністерства освіти Росії, Міністерством освіти і науки Республіки Білорусь, Білоруською Академією освіти і Національним інститутом освіти Республіки Білорусь, Міністерством освіти Республіки Узбекистан, Міністерствами освіти і провідними педагогічними центрами Китаю і Індії.